luni, 8 martie 2010

...

"Din lemn de măr îmi vreau sicriul
Şi suc să sară de sub ţinte
Când un ciocan printre morminte
Va bate toaca, asfinţitul."


Aş vrea să scriu - "mi-e trist",
Dar nu mi-e trist. Mi-e lene doar să râd.
E prea săracă noaptea unui gând
Când nu ţi-e lene şi nu plângi,
Dar eşti doar trist.

Aş vrea să scriu spre cer o rugăciune.
Mi-e lene doar ca să mai ieu.
Ce-aş vrea să-mi deie Dumnezeu...
În noaptea asta nu-ţi pot spune.

Şi-aş vrea să scriu în vers singurătatea,
Dar singur nu-s, mi-e lene să aştept.
Acum aş vrea să te cuprind la piept
Să-mi spulbere ai tăi sâni luciditatea.

Aş vrea să-n scriu eu chipu-ţi într-o ramă,
Pe lemn de măr să fie zugrăvit
Ca-tunci iubito, când oi fi murit -
Să nu mă laşi iar singur, căci mi-e teamă!

Un comentariu:

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!