joi, 13 mai 2010

Nu sunt poet

Nu sunt poet. Prin ruga mea păgână
Eu nu un vers aş vrea ca să ating
Şi nici o lacrimă sau inimă să frâng,
Doar las uşor ca pana să-mi plutească-n mână.

Nu sunt poet. Poetul e un înger
"Un" fericit ce poartă al său hram.
"Un" dus de doruri fără alean,
"Un" căutat de dragoste - prostie.

Nu sunt poet. Cu mâna mea nătângă
Ca pe-o feciaoră 'ncerc ca să întind
Pe fila galbenă de timp
Un vers clădit de mintea mea păgână.

Nu sunt poet. Sălbatică mi-i vraja
Şi necioplit e versul meu întins
Ca şi feciaora care m-a cuprins -
Prea feciorească însă-i este mreaja.

Nu sunt poet. Nuştiu a scrie poezie.
Fecioare doar - ca să iubesc.
Căci e mai simplu, de greşesc -
Nu las o pată pe vecie.

Ploieşti. 17.11.2006

Un comentariu:

  1. De mii de ori citită poezia şi totuşi femeia deci, e cam inferioară ţie Sergiule... fie..inferioară creaţiei...
    "Nu sunt poetă. Nu ştiu a scrie poezii.
    Şi totuşi tare m-ai "atins" înţepător,
    Chiar dacă veşnic rămâne-va ce scrii
    Tot al femeiii vei rămâne doritor!" B-)

    RăspundețiȘtergere

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!